Life as we know it

Welcome to Fakh's Own!

Blog ini bukan milik AWAK, DIA atau MEREKA. Blog ini milik SAYA.

Kalau minat, follow blog ini. Kalau suka entri saya, tinggalkan comment anda. Tinggalkan link anda supaya saya boleh jejak dan follow anda. ;)

TAPI kalau tak suka, jangan baca blog ini. Kalau benci tekan icon pangkah kat window korang tu. Buat apa bukak blog ini kalau tak suka?

So, to readers thanks for viewing my blog. I LOVE YOU GUYS!

-fakhriah anuar-



Followers!

Monday, February 21, 2011

REVOFIESTA (Part 3) final part



hey korang!! (dengan muka yg layu)

entri kali ni merupakan entri terakhir dari aku sempena semarak REVOFIESTA. minggu REVOFIESTA akan berakhir & aku x dapat nak join aktiviti-aktiviti REVOFIESTA pada hari Sabtu & Ahad ni.

sepanjang minggu REVOFIESTA ni banyak aktiviti yang dianjurkan & agak banyak jugak la aktiviti yang aku join walaupun jadual padat gile.. but kupon aku dah banyakk.. huhuhu.. suke! suke!

and aku nak cakap awal-awal yang aku tak nak banyak cakap. hanya gambar yang menerangkan segalanya. aku penat gile sekarang ni. jadual sangat padat.

so, jom kita mula.
skroll bawah ye!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bawah lagi lah!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dah..dah..penat aku tekan ENTER & titik!
let's get started!!


DAY 1 (20 Feb 2011)

bermula dengan senam seni 1 malaysia, disusuli dengan perasmian REVOFIESTA & program FOCA maka bermulalah minggu REVOFIESTA UiTM Negeri Sembilan.



senam seni 1 malaysia
perasmian minggu REVOFIESTA


explorace

persembahan TTS oleh Komander

langkah bertarung

yah, mati kau!

program FOCA




Food Tech Brain Champion


Ceramah Unveilling the Secrets behind conspiracy: Dajjal Revealed.


Day 2 until 5 (21-24 Feb 2010)

ada macam-macam aktiviti. antara aktiviti yang aku join adalah Pilah Hour, Tayangan perdana kelab alam sekitar, Pilah Screen Cinema & ntah ape lagi ntah. lupe dah.. tengok je lah gambar ni. penat nak taip banyak-banyak. teheee~

kolej kediaman yang gelap semasa program Pilah Hour.


Tayangan Perdana kelab Alam Sekitar




suasana sekitar karnival jualan Beting Street

dan sangat dukacita dimaklumkan bahawa setakat ini sahaja gmbr yang ada. so, sekian sahaja dari saya & hope lepas ni korang still view blog aku yang x seberapa ni.

and..sebelum aku undur diri, aku nk ucapkan tahniah kepada ahli-ahli jawatankuasa program REVOFIESTA kerana telah berjaya menjayakan minggu REVOFIESTA walaupn ade jugak kekurangan but you have did the best!. semester depan buat lagi ek!! sekian, wassalam. :)



p/s: sangat letih tapi ku gagahkan jua post entri ni.

No comments:

Copyright by Fakhriah Anuar ♥